3 ținute Answear pentru Crăciun la New York

E timpul să-mi fac bagajele pentru cea mai importantă călătorie a vieții mele. Un Crăciun cu gașca de fete la New York. Orașul emblematic pentru visul american unde libertatea și entuziasmul sunt la ele acasă. Dintotdeauna mi-am dorit să petrec Sărbătorile, măcar odată, în orașul ăsta. Uitându-mă la filme cu acțiune în preajma Crăciunului, visam să mă plimb prin Times Square, să iau la pas Central Park și să colind prin toate magazinele celebre. Braț la braț cu fetele mele, să facem un remake autohton al serialului Sex and the City ale cărui fane suntem de ani buni.

Cum am ajuns să planific o vacanță de Crăciun la New York

Acum o lună și un pic Sarah Jessica Parker (Carrie Bradshaw pentru fanii serialului) a postat pe instagram anunțul parteneriatului său cu un site de booking care presupune amenajarea unui apartament din New York replică a casei personajului pe care ea îl interpretează în serial. Cine închiriază apartamentul, va cina într-una dintre seri cu ea. Whaaat? Mi s-au înmuiat genunchii, inima mi-a luat-o la trap și m-am dus glonț la Andrei. Nu-i venea să creadă că vreau să plec. Să cheltui atâția bani. Fiindcă știa că n-o să se mai poată înțelege cu mine dacă nu fac călătoria asta, a fost de acord să folosesc depozitul pentru călătorii pentru vacanța asta.

Crăciun în New York cu Sarah Jessica Parker

Bagajul pentru o călătorie la New York

Ce fac patru femei care urmează să plece în America pentru o săptămână? Își cumpără haine. Nu te poți duce așa, oricum, în orașul modei. Ne și imaginam cum o să batem la pas tot orașul, fix ca personajele serialului, cum o să admirăm decorațiunile de Crăciun, daaaar, mai ales câte emoții or să ne încerce la cina pe care o aveam plănuită pentru data de 23 decembrie cu însăși Carrie Bradshaw. Femei de 40+ entuziasmate ca niște adolescente care urmează să-și cunoască idolii.

De fiecare dată când plec în călătorie îmi fac bagajul împărțindu-l pe ținute și pe zile. Mi-e ușor să mă inspir de pe site-l answear.ro, așa cum v-am mai povestit eu că fac mereu atunci când trebuie să-mi înnoiesc garderoba.

De ce aleg Answear.ro pentru garderoba mea

Ținute Answear pentru vacanța de Crăciun la New York

O să vă povestesc mai jos despre trei dintre outfit-urile pe care le pun în bagaj. Unul o să fie pentru plimbări lungi, altul pentru seara când ne întâlnim cu Sarah Jessica Parker și unul pentru ziua destinată răsfățului în cafenele și bistro-uri cochete.

Ținută pentru zilele în care mergem mult pentru a vizita orașul

Știm toate că fără 30.000 de pași pe zi nu o să ne întoarcem seara în camera de hotel. Așa că prima ținută pe care trebuie să o gândesc este destinată colindării orașului. Am nevoie de încălțăminte comodă, pulover sau hanorac gros, jeans boyfriend, o geaca de puf ușoară, căciulă și fular.

Ținute de zi de la answear.ro

Am nevoie de libertate de mișcare, de haine confortabile. Am găsit geci de puf pe Answear.ro foarte cool. Ușoare, potrivite și pentru o ținută sport, dar și pentru una casual-elegantă. Cea pe care mi-am ales-o poate fi purtată atât cu căciulă și bocanci, cât și cu eșarfă și cizme mai elegante.

Ținută pentru întâlnirea cu Carrie Bradshaw

Ăsta e momentul 0, momentul T de la care pleacă toate celelalte. Motivul călătoriei noastre peste ocean și sursa unei bucurii de nedescris. Personajul serialului este un etalon în modă. Cei care semnează costumele au dat lovitura, pentru că mare parte din succesul filmului se datorează felului în care arătau cele 4 protagoniste – în trend, cool și foarte fresh. Personajul interpretat de Sarah Jessica Parker are un stil care cu greu poate fi egalat. Ea a dat tonul modei, ea a construit trenduri.

Pentru mine, așadar, este o adevărată provocare să încerc să mă ridic la un astfel de standard. Și daaa, vreau. Pentru că aș simți și mai tare experiența. Să fiu în apartamentul lui Carrie, cu dressingul doldora de branduri celebre, cu piese spectaculoase. Vreau să mă bucur de cina aia cu totul. Să fac parte pentru o oră-două din lumea aia.

Mă gândesc la o ținută neobișnuită, glamour, cu tușe de extravaganță, așa cum vedeam eu în dulapul personajului când mă uitam la televizor. O să aleg o rochie, pantofi stiletto, o să mă uit și la https://answear.ro/h/geci-de-piele.html albastre sau roșii, o poșetă de la un brand renumit și o eșarfă. Pun în bagaj și accesorii care să completeze cele de mai sus. Un colier și niște cercei.

ținute cool answear.ro

Ținută pentru integrarea în atmosfera newyorkeză

Sunt o cinefilă convinsă. Mii se filme am văzut până la cei 41 de ani pe care îi am. Dorința de a vedea New York-ul a apărut odată cu vizionarea filmului New Years Eve în 2011. Cadrele din orașul împodobit sunt absolut superbe. Străduțe cu explozii de luminițe de sărbătoare, brazi de Crăciun imenși, patinoare și, mi-am imaginat eu și se pare că așa e, magazine cu reduceri mari.

Ne-am făcut planul ca măcar într-una dintre cele 6 zile pe care urmează să le petrecem în vacanță, să ne bucurăm de viața asta socială a lor. Să luăm micul dejun în cafenele cochete, să gustăm bunătăți în bistro-uri, seara să încercăm o seară de karaoke într-un pub. Să luăm pulsul orașului. Pentru asta am nevoie de o ținută lejeră dar nu sport. Așa că am ales un trenci, niște botine, o fustă midi, o cămașă din categoria camasi albe și o geantă brand cunoscut.

În orașul ăsta se dau trendurile. Acolo se stabilesc noile tendințe în modă, așa că nu mă pot prezenta oricum în Times Square, pe Empire State Building, prin Central Park. Vreau să simt cu totul că, timp de o săptămână fac parte din lumea aia, în preajma Sărbătorilor de iarnă. Că sunt unul dintre personajele din filmele la care m-am uitat de atâția ani cu jind.

ținută answear.ro

Bagajul e făcut, am tot ce îmi trebuie pentru o vacanță pe care o aștept de atâta vreme. Ne-am propus ca, pe lângă toată integrarea asta în atmosfera Crăciunului la New York, să ne bucurăm și de câteva obiective turistice. Central Park, Empire State Building, Brooklyn Bridge, Times Square, un spectacol pe Broadway sunt principalele pe listă. Dar, fetelor (aici mă adresez exclusiv vouă), atracția numărul 1 pentru noi vor fi Lower Manhattan și Financial District unde e magazinul de pantofi pe care îl deține însăși Sarah Jessica Parker. Ne vom muta, apoi, către Wall Street pentru Tiffany&Co, Hermes, Prada și alte branduri de top.

Itinerariul și bagajul sunt făcute. Nerăbdarea îmi provoacă insomnii pentru că știu că va fi cel mai taaaareee Crăciun! Cu ținute cool, cu vibe pozitiv, cu distracție, cu experiențe pe care n-o să le uit niciodată și cu shopping.

Voi unde v-ați planificat să faceți Sărbătorile anul ăsta?

Surse foto articol – Answear.ro, Dusan Ionic, Matthias Kinsella, Joseph Pearson, Marc Ruaix, Rodolfo Sanchez Corvalho, Emanuela Picone, Stil pentru Unsplash și Bonesc 64 pentru Pixabay. Prelucrări în Canva și Vista Create.

Articol scris pentru SuperBlog 2021.

8 Comments

• 😂😁Când aterizezi, primul lucru pe care să-l faci este să-mi dai de ştire că ai ajuns cu bine! Apoi să-mi spui unde te-ai cazat că vin şi eu să ne vedem!
    De la mine ai 100 puncte! Dacă vii la NY.😂

• Hehehe, îți dau de știre negreșit! ❤️

• Ne vedem la New York. Si eu tot acolo imi petrec Craciunul 😁

• Tanananaaaa! Bine, Anitaaaa. Ne vedem în Times Square! ❤️❤️❤️

• Te recunosc dupa hainele de fita :)))

• 😂😂😂

• Fix de acolo ești, din Sex and the City!